jag är fortfarande här, även om du inte ser mig.

Två bilder från metro för några helger sedan. sista bilden är på mig & min suuuper duper fina vän Beatrice♥
Tisdag idag och jag är glad över att vara ledig imorgon! Dagen har rullat på bra och jag är glad att jag träffar så fina vänner varje dag, gör att jag klarar av att gå till skolan :) (okej, en stor del av det i alla fall, tss)
Ska plugga imorgon, teknikprov på torsdag och så måste jag vara klar med matten - som jag inte fattar så mycket av men jaja, det löser sig :D
Nu ska jag snart sätta mig en stund på träningscykeln medan Big Brother rullar på tvn, varför inte göra två saker samtidigt liksom?!
Vi hörs imorgon sötnosar. PUSS!
Josefine
2012-03-06 @ 23:13:05
URL: http://whenlifeistough.blogg.se/

SV: jo fräknar är sött! hmm idag har varit en sån dag som spenderats i sängen, ligger inne med världens lunginflammation och hög feber så det är ganska trist. Vad händer på din sida av datorskärmen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0