listen to your heart.

förlåt för riktigt dålig uppdatering men min helg har varit fullspäckad!
Kom hem från Öland/Kalmar på lördagen och var med kusinen hela kvällen. I söndags jobbade jag och sedan kom en kompis hit och sov hos mig :) Igår jobbade jag kvällspass, shit vad kul det var. Det hände saker hela tiden och jag fick göra allt möjligt. Vv, Bettan & Diana var nöjda med mig också :) Idag har jag varit ledig så har inte gjort någonting faktiskt, har bara legat i soffan hela dagen. Imorgon ska jag jobba igen och på torsdag också + att det är lag-vm kval. På fredag jobbar jag kväll och lördag jobbar jag ute på banan. Hoppas ni har haft en bra helg, ska försöka uppdatera lite mer den här veckan. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0