lista!

  1. Är du singel? Jajjemen!
  2. Bästa killkompis - Alexander
  3. Bästa tjejkompis - Har ingen speciell
  4. Röker du? Absolut inte!
  5. Fullständigt namn - Tova Stina Konradsson
  6. Födelsedag - 11 januari
  7. Är du helsvensk? Ja
  8. Om inte - vad är du?
  9. Vem ringde dig senast? Mamma
  10. Vem smsade dig senast? "Min Älskling" (Lovisa)
  11. Vem kramade du senast? Min fina tvillingbror
  12. Vem pussade du senast? Typ Alexander
  13. Roligaste personen du vet - Nellie är rätt oslagbar ;)
  14. Är du kär just nu? Nej
  15. En snygg tjej - Jennifer Lopez
  16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Utanför huset? Familjen Haag hos familjen Haag.
  17. Ögonfärg - Bruuuuuunaaaa
  18. Vem såg du senast? Tittar på min bror, just nu
  19. Har du någonsin förlorat en vän? Ja
  20. Vad åt du senast? Chips
  21. Vad drack du senast? Fruktsoda
  22. En vacker person - min mamma ♥
  23. En snäll person - alla runt omkring mig är snälla
  24. En gullig person - Lovisa
  25. En jobbig person - "någon"
  26. En konstig person - "någon"
  27. En med magrutor - Rickard
  28. När skrattade du senast & varför? Med Filip, åt COD
  29. När grät du senast & varför? Igår, lyssnade på fina låtar. Ehe
  30. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nja
  31. En du saknar - Evelina!
  32. Hur många vänner har du på facebook? 1041
  33. Hur många av dom är tjejer, respektive killar? Orkar inte räkna just nu. Är väl rätt lika :)
  34. Har du skilda föräldrar? Ja det har jag
  35. Hur många syskon har du? En tvillingbror
  36. Din favoritfärg - Vit
  37. Någon du vill träffa - Justin Bieber
  38. Äckligaste du vet - ärtsoppa & lax
  39. Godaste du vet - pussar
  40. Godaste läsken - Fanta Exotic LÄTT
  41. Har du någonsin brutit mot lagen? Har jag säkerligen någon gång..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0