kanske kan jag ändå glömma, alla känslor som jag har. men bilderna av dig lever kvar

Två riktigt dåliga mobilbilder från min vinterklädda gata.
Onsdag idag (jag tänkte skriva torsdag, har tyckt det har varit det hela dagen) men det är imorgon det är torsdag och då åker jag till Kalmar för att spendera en långhelg där!
Skolan idag har gett mycket skratt åt Mathilda med sne mun och Jasin - tur att man har fina människor runt omkring sig ♥ tack för att ni finns!
Har hunnit med att baka idag också, till mammas tjejkväll på fredag. Ibland har hon tur som har mig :D
Nu ska jag göra lite tidsinställda inlägg ifall jag inte hinner blogga så mycket i helgen.
Nattinatti!
Ida
2012-01-27 @ 14:43:30
URL: http://idavh.blogg.se/

Hur gör man tidsinställda inlägg?

Jag som är så teknisk...... hmm..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0