året som gått.. #del3

september:
har inte mycket bilder ifrån september. men i alla fall; festade med fina vänner på insparken. spelade paintball med teknikprogrammet. hade höstmys. var och kollade på bandy. fick pirr i magen i skolan av en viss person.
oktober:
var hos Angelica och mös, Jonis & Thim kom och hälsade på också. var nöjd över att min rum var så höstmysigt. festade med Nea. skolfoto. var på Sannex i Växjö med kalasfint sällskap! blev kär i Justin Bieber.
november:
i november var jag väldigt mycket sjuk.. redigerade bilder mest hela dagarna. jag var med Ebba och kollade bandy. saknade att det inte fanns någon snö. övningskörde. var på 25-års kalas. festade med elevrådsstyrelsen. buggade. hälsade på, på gamla skolan.
december:
i december var jag också sjuk mycket. redigerade bilder. såg på How To Train Your Dragon typ 6 dagar i rad. var med Alexander. såg på julkalendern. slog in julklappar. buggade till världens bästa Sannex. gick i skolan och hade julavslutning. var på hotellet och träffade en massa fina människor - fick pirr i magen. det blev julafton som firades på bästa sätt också juldagen och alla andra dagar efter det var hur bra som helst. Året avslutades med världens finaste & bäst Lovisa. Tack för det här året hörrni. Let's make 2012 a year to remember.
Mikaela
2012-01-04 @ 14:51:00
URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/

Haha ja jo de tkankse det var (a) börjar få dåligt minne (a)

sofia
2012-01-05 @ 19:27:43
URL: http://klick.devote.se

Taack för året själv snäckan!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0