2012 i frågor


tagen av Lisa :)

Du under 2012..

Har du gråtit? - Ja

Har du skrattat? - Absolut!

Har du sovit i tält? - Nej, har faktiskt inte gjort det iår..

Har du sovit under bar himmel? - Nej

Har du varit på Gröna Lund? - Nej

Har du varit på Liseberg? - Nej, inte iår :)

Har du varit på Kneipbyn? - Nepp.

Har du varit i en annan stad? - Det har jag verkligen!

Har du bott hemma? - Haha, jajjemen..

 

 

Dina vänner under 2012..

Har en nära som dött? - Nära och nära.. Kompis som gick på min skola :(

Har en vän sökt tröst hos dig? -Yes

Har du sökt tröst hos en vän? - Ja, klart!

Har du sovit över hos en vän? - Det har jag!

Har du varit kär i en vän? - Hm.. Svår fråga. Inte någon vän av kvinnligt kön.

Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ohja, många många fler!

 

 

När har du som mest..

Gråtit under 2012? - Hm.. Första vinterhalvåret och våren.

Skrattat under 2012? - Det går inte att säga, är en väldigt glad människa av mig, skrattar mest hela tiden.

 

Denna månad:

Har du varit kär? - Svårt att säga..

Har du kysst någon? - Ja.

Har du pussat någon? - Ja

Har du kramat någon? - Ohja, kramar är bäst!

Har du skrattat? - Jodå, det har jag verkligen gjort!

Har du gråtit? - Japp.

Har du varit glad? - Absolut!

Har du varit ledsen? - Mm.

 

 

När...

Grät du senast? - Igår.

skrattade du senast? - Oj, bandyn kanske? :)

Duschade du senast? - Igår

Lyssnade du på musik senast? - Nu; Le Freak – 25 Hours A Day

 

 

Vem..

Kramade du senast? - Mamma

Fick du sms av senast? - Emil

Ringde du senaste? - Pappa

Kommer du ifrån? - Ehm?

 

 

Dig..

Heter? - Tova

Hur gammal är du? - 17, arton om typ tolv dagar!

När fyller du år? - 11 januari.

Tycker du om någon just nu? - Hm, vet inte riktigt.

Jag samlar på? - Fina minnen och fina vänner

Gröna eller röda äpplen? - röda :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Mamma, typ.

Vilken tid gick du upp idag? - Ställde klockan på tio i tio, gick upp vid tio.

Har du sovit i din egna säng inatt? - Yes!

Har du sovit ensam inatt? - Japp

Har du strumpor på dig nu? - Nej :)

Hur svarar du i telefon? - mobil: Hallå? hemma: Hej, det är Tova.

Vad ska du göra ikväll? - Inte ett dugg. Ligga och tycka synd om mig själv, samtidigt som jag taggar till morgondagen!

Vad ska du göra imorgon?- Umgås med fina vänner för att sedan festa te att på kvällen.

Vad vill du bli när du blir stor? -  Vet inte riktigt, men skulle vilja hålla på med ekonomi, eller arbeta utomlands av något slag.

Var vill du bo när du blir stor? - USA, låter ju inte helt fel :)

Är det okej att gråta?- JAA

 

Vilken årstid tycker du bäst om? - Gillar alla årstider, på sina egna vis.

Skulle du göra om du vann en miljon? - Spara, ge bort till nära & kära som behöver, skänka till mindre lottade och såklart shoppa en del ;)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Näh, bara att jag gillar att ha det ^^.

Vill du gifta dig? - Ja!

Vill du ha barn? - Ja, verkligen!

Solar du ofta? - Nja, under sommaren blir det ofta, annars blir det väl någon gång ibland.

Är du bra på att laga mat? - Klart jag är! 

Gillar du att dansa? - Älskar det :')

Hur vig är du? - Har inte tänkt på det.

 

vilken är din favoritglass? -  Blåbärssmak och polkagrissmak

Tror du på ett liv efter döden? - Djup fråga och jag har inget vettigt svar.. Jag vet inte.

Är du morgon eller kvällsmänniska? - Både och, beror på vilket humör jag är på.

vilken ögonfärg har du? - Bruna

Vilka hårfärger har du haft? - Var rödhårig när jag var liten och det ändrades av sig självt och efter det har jag inte bytt. Men mörkblond/blond.

Är du beroende av något? - mobilen tror jag. 

Brukar du bädda sängen? - Vid speciella tillfällen.

Har du kysst någon under den senaste månaden? - Ja.

Vad var det senaste du sa? - Tror jag pratade med mig själv, kommer dock inte ihåg vad jag sa.

Saknar du någon nu? - Ja♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0