vad ger jag mig in på?

Fick en fråga om att börja par-dansa med en kille igår vilket känns jättebra men vi vet inte vart vi ska dansa och jag får tankar som "vad ger jag mig in på? vill jag verkligen det här? kommer jag orka med det?" Det kommer vara så mycket med skolan, läxor, elevrådsstyrelse, jobb och då bugg. Men jag tycker det är så otroligt kul och det är det enda jag har känt mig bra på. Tar jag inte den här chansen, vem vet när jag får den nästa gång? 
Jag har velat ha någon att dansa med riktigt länge (jag har inte letat men ändå tänkt lite) och nu när jag äntligen har någon som vill dansa med mig!!! Känns det så konstigt och jag blir nervös. Och så är det de där frågorna som kommer upp... Det kommer bli mycket resor och mycket tid som måste läggas ner, jag vet bara mina kompisar som nästan dansar varje kväll (?!) Jag kommer inte orka med det och jag har verkligen inte tid med det heller.. Så frågan är hur mycket man ska lägga ner? Jag vill det här såså mycket, så jag tänker i alla fall testa och se hur det känns, känns det inte bra är det ju bara att vänta till man känner sig redo. Jag är redo för att utvecklas mer och jag är redo att lägga ner mer tid än vad jag har gjort nu! Hoppas att jag lär mig massor med saker på vägen :) 
Anonym
2012-08-07 @ 21:46:47
URL: http://idavh.blogg.se

Åh vad roligt! Är det någon man vet vem det är? Vad blir det för klubb? :-) Nyfiken till tusen! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0