svar på kommentar

Säger förlåt redan nu, men tänker svara på en kommentar jag fick förut. Från "anonym" som skrev om mina naglar att det var "ojämt och fult." Här kommer svaret: 
Jag skrev i inlägget att jag inte är proffs? Jag har inte gått någon kurs. Jag gör det för skoj skull och har inte direkt planerat att bli proffs heller. Mammas jobbarkompis som frågade, vet att jag inte är superduktig, men hon tyckte det skulle vara kul i alla fall. Bara för att bli ompysslad någon gång ibland och tränar man aldrig, blir man ju aldrig bättre heller? Jag tycker att du som kommenterade kan skriva vem du är istället för att vara anonym. Tycker det är respektlöst att skriva en sådan kommentar utan att uppge vem du är. Jag är trött på alla som kommenterar elaka och nedtryckade saker - Lägg av. Vill ni få elaka kommentarer? Hur skulle du ta det om någon skrev anonymt att det du gör är fult, att det du gör inte är tillräckligt? 
Som sagt, jag fixar mina naglar för att det är kul och jag får alltid positiv kritik (förutom nu) och den här kommentarer gjorde mig ledsen, helt seriöst. Det är inte okej att trycka ner någon anonymt! 

Jag skulle gärna vilja se hur du målar dina naglar!! Tack för mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0