i will try to fix you.

ger tumme upp (okej då, till och med två tummar upp) för dagen. Bestämde mig så fort jag satte mig i klassrummet att jag vill byta klass. Det är rätt tid och jag är på rätt humör och har modet att göra det. Så gick till Eva, fick papper påskrivna och bytte klass. Kan numera kalla mig TE11B-elev istället för TE11A-elev. Känns verkligen så bra och jag är så glad att jag har tagit beslutet. Det kan i alla fall inte bli sämre! 
Annars har dagen gått fort, men var helt slut när jag kom hem. Mamma och jag åkte upp till Hultsfred så jag fick köra. Satt hemma hos Annika och pratade för att sedan köra hem :) Mörkeskörning check √ 
Nu ska jag snart sova, upp imorgon med nya ämnen. Natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0