when being yourself isn't good enough

godkväll kära bloggläsare!
Har precis lagt mig i sängen efter att ha tittat på Big Brother - många skratt blev det ikväll! Mest åt Annica när hon bokstavligen försvann i sumodräkten :')
Idag har varit en bra dag! Vaknade skapligt och såg att det var fint väder ute = ut i bikini och sola. Så det är vad jag har sysselsatt mig med den här dagen. Städade och så också, när det blev för kallt för att sitta ute :)
Borde sova nu, ska upp i normal tid imorgon, åker till Kääälmääääh. Jappjapp, sov gott!
Sofia - FOTO
2012-04-05 @ 12:47:09
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Sv: Jag har ganska långt.. Vet inte exakt men ungefär 4-5 timmar tar det att åka till ullared :)

Vad härligt! Idag har jag varit i skolan och nu har jag äntligen påsklov! Vad händer idag? :)

Sofia - FOTO
2012-04-06 @ 20:41:06
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Sv: Ahaa okej! :) Ett lov går föör fort ibland (jämt)! :s

Jag ser på let´s dance nu och svarar på kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0