spread a little light

Hej hopp! Har inte haft internet på länge, då jag åkte till pappa tidigt igår. Nu är jag dock hemma igen, alltså hemma på riktigt!
Blev en snabb visit hos pappsen men hann med att träffa Julia också, vi har planerat valborg - kommer så sjukligt kul! Annars har jag inte gjort så mycket, mest suttit och tagit det lugnt ;p
Imorgon (idag) kommer ungefär hela släkten hit, eller moster och morbror med familjer. Ska bli trevligt! Paketleken & god mat :)
Nu ska jag försöka sova, även om jag sov mycket natten som var...
Godnatt hörrni!
Juste, kan ju säga också att det har kommit snö, i MÄNGDER. Det är verkligen inte något som går hem hos mig just nu.. Vill ha vår, sol och sommarjackor..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0