hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar.

i brist på andra bilder, så får det bli på dom bilarna jag har åkt den här helgen. Åkte PV från Målilla till Växjö och gled runt i chevan i Växjö under lördagen. Har ändrat mina åsikter om raggarbilar ;) haha!
Förlåt för urdålig uppdatering, men har inte haft dator sedan i fredags.
Igår var jag i alla fall Växjö hela dagen, fikade hos Samuel, tittade på hus och åkte och dansade. Inte den bästa kvällen men några bra danser i alla fall!
Nu idag kom mamma och Johnny och hämtade mig. Vi åkte och shoppade loss. Förövrigt så älskar jag när mamma betalar! Bilder får ni se imorgon för nu ska jag bara sitta och ta det lugnt. Vi hörs!
JUSTE, JULIA KOMMER IMORGON :D
saraarubertsson
2012-04-29 @ 22:31:01
URL: http://srubertsson.devote.se

sv; tack saknade du! <3

du får slänga iväg ett sms nästa gång du är i växjö lill fis!!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0