du påminner mig alltid om hur bra vi hade det.

suddig bild, men det syns ju att det är jag i alla fall?! Haha.
Ligger i sängen just nu, men tanken av att jag måste gå upp och borsta tänderna snart känns inte så bra..
I alla fall så var promenaden med Lovisa & Adrian givande. 5km stavgång är inte illa :) Körde lite situps övningar också - hoppas fan jag har träningsvärk i magen imorgon!!
Lovisa & jag bestämde att vi ska resa utomlands nästa sommar också. 18 and alive, woho! Så satt och kollade lite förut, Turkiet blir det nog :) Ooooh, jag längtar redan...
Imorgon är det måndag, skola som vanligt. Styrelsemöte också som livar upp dagen lite åtminstonde ;) Åker iväg och solar med Lovisa efter skolan , så skönt.
Oj, vad långt det blev.. Nu dör snart datorn så kan lika gärna gå och borsta tänderna. Natti natti...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0