remember me in my good way and not in my bad way.

Bild från insparken.. Hittade den på mobilen nu i veckan - trevligt! ;)
Var i skolan idag, gick fint! Fick dock reda på att vi hade sovmorgon till halv tolv idag, som ingen hade berättat? Hm, kul.. Nej men jag fick lite arbete gjort, så det gick bra ändå. Är nästan precis hemkommen från en myskväll hos Haags. Tacos & idol + film stod på schemat - finns inte mycket bättre sätt att spendera en fredagskväll på :) Imorgon ska jag plugga och sedan försöka träffa Min Fina Lovisa ♥
Ligger förövrigt i sängen nu och mamma kommer in och frågar "vad är det?"
Jag svarar: "inget."
mamma: "Jo men jag ser ju att det är något?
Jag tänker: Ja, nu är det ju något fel när du tjatar. 
Jappjapp, mamma och jag är inte de bästa vänner ikväll. Ska ta och lägga mig och få ur lite negativ energi! Sleep tight.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0