jul jul, strålande jul

Förlåt för sämst uppdatering, har inte haft tid helt enkelt.. 
Har varit hemma idag, magkatarr eller något liknande, vet inte riktigt vad det är om jag ska vara ärlig :/ Har spenderat dagen i soffan, inte fått något gjort. Senare på kvällen blev det lite bättre, så mamma & jag bakade. Det blev saffransmuffins & saffranskaka - perfekt till jul.
1 december imorgon och jag har ingen julkalender :o Shiiiit pommes! Mamma får köpa det imorgon, tihi.
Kan förövrigt meddela att jag snart är färdig med alla julklappar, känns väldigt bra faktiskt!
Det här inlägget handlade om allt och ingenting egentligen, men så blir det ibland. Nu ska jag sova, får se om jag går till skolani morgon - tveksamt.. Men i alla fall, sov gott! PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0