hur kan man älska någon, som har älskat någon förut?

Träffar den här fina tjejen om några helger! Blandade känslor om dagen. Har skrattat jättemycket med styrelsen, jag & Jasin kommer vara sååååå bra på elevinflytandedagen och sedan har jag också varit besviken på mig själv - första ig:t på ett prov. Ska hända någon gång, right? Tröstar mig med att det var fler som hade det :) Bara att börja plugga igen.
Imorgon stannar jag i skolan i en timma, helt själv och sedan har jag utvecklingssamtal.
Nu blir det dock sängen, funderar på at sätta på en film. Nattinatti!
Maja
2011-11-24 @ 22:11:17
URL: http://www.fruitloopdaydream.tumblr.com

Åh har du typ rödaktigt läppstift på dig eller är det bara ljuset? Snyggt iallafall!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0