se känslor flyga upp som ånga till himlen.

Två bilder på mig, från igåååååår.
En aning trött tjej som skriver just nu. Natten blev visst som väntat ;), tss. Kom hem runt tio idag på morgonen och sedan såg jag & mamma hälften av reprisen på ESC, gick bra för Saade hörde jag? Hade dock varit roligare med en första plats ;p! Sedan har vi varit hos Haagans och fixat med mitt spanska arbete, så nu blir det att läsa på tills imorgon, längtar. - NOT.
Hade velat åka och bugga ikväll, men tiden räcker inte till. Istället blir det film & hockey denna söndagskväll. Imorgon är det måndag och en ny vecka. A fresh start, typ. Nej hörrni ska lägga mig och titta på film nu. Är täppt i näsan och ont i halsen.. Äta C-vitaminer och dricka vatten är det som gäller nu, ungefär. HAHA. Nejnej, pusshej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0