lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig?



Älskar vädret vi har just nu och jag börjar bli piggare :). Har suttit ute i min fina bikini hela helgen, mest idag. Det syns skillnad i ansiktet - underbart! Annars har min helg varit helt okej. Har inte varit jättepigg så har varit skönt att få vila sig, men nu är jag redo för den här veckan. Bara 1½ "redig" vecka kvar, sedan väntas England & sista veckan. Känns ju rätt fint faktiskt. Hade tänkt gå och krama min fina tvilling nu, som kom hem nyss. Puss!
ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]
2011-05-22 @ 21:13:53
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

sv; Hjärtligt mycket tack :).

Med mig är det as bra! :D Njuter av livet! kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0