jag är ingen soldat, jag har inga vapen att ta till.

bilder från exakt ett år sedan - herregud vad tiden går fort! 
Imorgon har jag en lektion på två timmar och sedan slutar jag. Får jag åka hem då? - Nej får vänta på bussen i 2 timmar. Skoj! Kanske kan få lite skolarbeten gjorda under den tiden :) Sovmorgon har jag visst imorgon också, inte lite fint.. 
Dagen idag har spenderats i skolan med matte,bild & spanska. Spanskan gick riktigt bra, den bästa lektionen på länge ;p. Sedan åkte vi och firade min moster med lite fika & småprat och efter det en tur till farmor & farfar, så skönt att se att min fina farmor mår bättre ♥
Nu ska jag sätta mig och göra lite spanska & titta på tv. Ha det fint! puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0