du är min hjälte för du är precis så svag som jag.

Sådär, kent listan har spelats klart och jag ska göra mig redo för sängen. Jag orkar inte vara hemma längre, så får pallra mig upp med min förkylning och gå till skolan. Är sur på Vetlanda som har studiedag imorgon, hade inte varit fel alltså. Lite skillnad att ligga i sängen och vara sjuk och ha studiedag, typ. haha.
Läste några kommentarer på artikeln om jordens undergång förut, blev rätt facinerad av en kommentar
"Noaks ark är en av de mest korkade myterna i Bibeln. Om det regnar så mycket under 40 dagar och 40 nätter att alla berg står under vatten så faller det tillräckligt med nederbörd för att sänka ett hangarfartyg. För att inte tala om de två sniglarna från Sydamerika som, för att hinna i tid till Mellanöstern, måste starta krypa redan innan jorden skapades...."
- Han borde känna sig rätt ägd den där Camping. Störtlöjligt det han håller på med, tycker jag :). Nu ska jag i alla fall krypa ner i min säng och ställa klockan för första gången den här veckan. Godnatt!
Noaks ark är en av de mest korkade myterna i Bibeln. Om det regnar så mycket under 40 dagar och 40 nätter att alla berg står under vatten så faller det tillräckligt med nederbörd för att sänka ett hangarfartyg. För att inte tala om de två sniglarna från Sydamerika som, för att hinna i tid till Mellanöstern, måste starta krypa redan innan jorden skapades....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0