vem kan älska mig?




Fredagens händelse: Åka på bio med Louise, kommer bli roligt!
Har ju somsagt haft kärleksvecka den här veckan, och det har inte varit helt fel faktiskt. Med sexprat och pardans (som visade sig vara bugg, så fint) har veckan gått fort och det har varit relativt roligt. Imorgon är det dags att avsluta kärleksveckan och gå in i de vanliga rutinerna igen, ska bli rätt skönt ändå! Tiden går så fort nu :), yey! Typ.
Har varit och övat matte ikväll och ätit gott, trevlans. Nu är det dags för Big Brother som jag har börjat följa nu... Inte bra egentligen. Så sjukt men roligt program ;). Godnatt på er!

Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]
2011-03-04 @ 18:00:50
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

sv; nu är jag seg igen, förlåt mig :)



Ussh ja, feber! Ingen hit. Hoppas det är bättre nu! :D Med med är det okej :) :D

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0