varje gång jag ser dig, exploderar det nånting inom mig.

länk  erkänn, ändå liiiiiiiiite bra? tss. Vet någon som kommer hata mig för det här!

Kan börja med att säga hej. Är hemma nu, stannade visst kvar i Lindsdal (a), hehe. Bion var riktigt bra också, absolut sevärd. Åkte sedan hem till Emmy en stund och hade det trevligt, sådant som uppskattas :)! Efter den stunden vi var där, åkte jag hem till pappsen för att sova och sedan upp idag och åka hem. Ikväll blir det melodifestivalsmys med mamma och imorgon åker jag nog och buggar en sväng. Låter som en riktigt riktigt fin söndagsavslutning i mina öron.
Nu får ni tre bilder från gårdagen som avslutning på detta inlägg, hihi. puss




1. Svante fick vara med på ett hörn, min allra finaste älskling ♥
2. En väldigt *host* fin *host* bild på mig, på tåget igår, haha.
3. Mitt biosällskap för kvällen, en fin tjej dedär!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0