jag kände mig som kärlekens kung.



Vi har troligtvis virus på vår dator, vilket har gjort att jag har lagt över alla bilder på den externa hårrdisken, ifall datorn skulle krascha ;), hade dock denna finfina bild på Karlsson och mig sedan i somras liggandes kvar i någon mapp. Därför fick det bli den! hihi.
Jag gick till skolan idag och allt har känts bra! Syslöjden gick fint, matten gick fint och svenskan kunde inte gått bättre! Grupparbete = BRA.
Sedan har dagen rullat på och nu avslutas den här, innan bedtime. Är en aning trött faktiskt, måste jag erkänna... Så därför ska jag lyfta min bak från stolen och bege mig mot badrummet där tandborsten väntar. Vi hörs imorgon! puss
已知 Mohammedi Al-debis™
2011-03-19 @ 11:55:46
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

sv: Superkul att du är med och tävlar :)

Lycka till!



TIPS:

» Var med i FOTOTÄVLING 2011:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/march/fototavling-2011-3.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0