it's too hard to say goodbye.

Godmorgon!
Jag ser solstrålarna komma in genom fönstret just nu.. Blir nog skinnjacka idag också, wiiiiiiiih! Lite kallt, men ja. Man ska frysa in våren och inte svettas in den, tss.
Har idrott nu på morgonen, och vår idrottslärare är sjuk (?). Jag längtar tills senare i vår då man börjar spela brännboll ute, åh! Då känner man att det börjar bli vår, fint. Har precis lagt in lite ny musik på mobilen, så att jag inte får så tråkigt när jag går till bussen idag, haha. Plus att jag taggar lite till buggkursen, det är inte många låtar jag har på mobilen som INTE är dansband, he-he (a). Nu ska jag kolla lite bloggar i lugn och ro innan jag drar mig vidare till skolan. Hej!

juste, fin låt dethär.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0