glädje och sorg.


sommarbild från sommaren 2009. haha, gillar bilden på något sätt

Godkväll! Här sitter jag och mår fortfarande illa och överväger både fördelar och nackdelar med att gå imorgon. Borde gå och lägga mig och läsa fysik, om det skulle vara så att jag tar mig samman och går, hoppas på att jag är pigg! Blir så sjukt mycket jag missar annars. I alla fall. Sitter och funderar på hur man ska vara, när en kompis är ledsen över en kille, medan en annan är glad?! Blir krock med känslor där! Nu ska jag nog ta mig en svängom i duschen och sedan dejta sängen och fysikboken. sov gott!
ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]
2011-03-15 @ 22:34:29
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

sv; japp, jag går i Nässjö, (fast bor egentligen inte i Nässjö "på riktigt", pluggar ju bara här) :D haha Snö, det är super mycket snö här :( kram

已知 Mohammedi Al-debis™
2011-03-16 @ 16:16:08
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

sv: Superkul att du är med och tävlar :)

Lycka till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0