du är början på nåt nytt och nånting underbart, för mig, för mig, för mig.


snart dags igen. fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!

Idag har det inte hänt allt för mycket. Hade engelska och sedan planering av avslutningsmiddagen - tror det kommer bli helt kanon faktiskt :). Sedan var det dags för labration i nationella i fysik, det var inte alls svårt så jag känner mig nöjd. Tänkte när jag åkte hem förut att jag skulle ta en springrunda eller i alla fall en promenad idag, men det förblir nog bara en tanke.. Tänkte spara mitt knä lite, får hoppas att jag klarar av dansen imorgon (på med knäskydd om inte annat). Ikväll blir det lite matteplugg förhoppningsvis och sedan tagga till morgondagen, kärleeeeek på det.
Nej hörrni, allt för mig idag. Ska återgå till mitt nagelmålande. puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0