Madame Tussauds

Madame Tussauds & London. 1.Mikaela,jag & Robert Pattinsson 2.Jag, Christina Aguilera & Mikaela 3.Två genier på samma bild, inte illa! 4.Justin Bieber & jag (var tvungen för Evelinas skull) 5.Ett blött London.
Brändbollen idag slutade ju helt kanon! Vann alla matcher och vann också därmed hela turneringen, hade inte gått utan mina fina lagkamrater - speciellt Björn :)
Har fått migrän av för lite sömn, så ikväll blir det sängen tidigt. Kanske redan nu och titta på film. Imorgon åker jag med klassen & den andra nian till Göteborg för lite besök på Liseberg. Hör av mig på onsdag förhoppningsvis. Puss!
Anonym
2011-06-15 @ 15:13:41

står på face att du har ett förhållande....... who's the mistery dude?

Anonym
2011-06-15 @ 15:20:03

hejj nöff nöff oink




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0