cause tonight baby, i'm all yours.

dagisbilder. dom två första är på "bolltvättardagen". Sista bilden, haha?
Har packat nästintill allt nu, bara necessär & plattång och sådant kvar som åker i imorgon. Åååh, känns typ overkligt att åka bort. Ingen resefeber än så länge heller. Gutt!
Har jobbat sista dagen på dagis idag, för den här veckan. Kändes otroligt fint att åka hem idag och känna att jag är ledig en vecka och sedan är det bara 1 vecka kvar :)
Ikväll ska jag ta det lugnt och försöka somna tidigt eftersom jag pratade med R till långt in på natten igår - vilket resulterade i lite sömn. Det blir det ändring på inatt, förhoppningsvis :) Sedan åker vi till Haags vid 10.30 imorgon och träffar hela resegänget. FIIIIIIIIIINT!
Now: back to business = PACKA
Vi hörs imorgon innan jag åker. puss!
Mickan
2011-07-07 @ 19:22:51
URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/

Sv; tss, man ska ju inte skryta om en sån bra fotograf! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0