i'm caught between the lines of hello and goodbye

första säsongen dimper ner i min postlåda om helst två dagar om jag får bestämma :D Idag har det varit skapligt väder, i alla fall två timmar då jag satt ute och solade. Sedan har jag mest suttit i soffan och latat mig, är fortfarande trött efter fredagsnatten.. MEN det ska det bli ändring på, för i veckan händer det en massa kul. Har hela veckan inplanerad ungefär, sådant gillar Tova! Imorgon blir det Öland över dagen, med sol & bad. Lovisasnuttan ska med också, sjukt kul!
Tisdag: oplanerad dag
Onsdag: Om 90210 kommer hem, så blir det tv-tittande med Lovisa hela dagen och sedan cykelbingo på kvällen.
Torsdag: Fest på kvällen
Fredag: Inget planerat.
Lördag: Fest
Söndag: Inget planerat.
Låter som en heeeeeeeeelt okej vecka! Nu ska jag ta mig något att äta, magen kurrar. puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0