home sweet home.

Trött tjej punkt se
Kom hem från underbara Turkiet för några timmar sedan. Skönt med svensk värme! Har haft en sjukt fin vecka, med strålande sol och värme. Vi har fått lära oss en dans på en resturang (där vi förövrigt var tre kvällar under hela veckan) vi har sjungit öl,öl o mera öl och warra warra. Imorgon ställer jag klockan på 07.15 för att gå upp och jobba. Fredag är det visst imorgon också. 
Saknar min fina pojkvän som jag inte har träffat på länge, undrar hur mycket mer man kan sakna någon ;), tss. Neppnepp, allt för mig den här gången. Vi hörs antingen imorgon eller någon annan dag framöver. Tänkte också lägga upp lite bilder från Turkiet, men det får bli en annan dag. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0