välkommen kära träningsvärk!

Godkväll.
Har varit en riiiktigt bra dag idag, skidor i backen hela dagen med skolan. Fina vänner man har som ställer upp.
Lägger upp bilder imorgon, måste skriva snabbt eftersom duschen väntar!
Annars sitter jag och gör lite fysik, ska göra resten i sängen sen.
Igår beställde vi resa till Turkiet, bara sådär huxflux! Eftersom det inte fanns så många rum kvar.

Men tillbaka till skidåkningen, första åket gick sådär. Sista åket gick kanon :D. Inga vurpor & inga stukade knän det här året heller, oh känns bra! Kommer säkert ha en rejäl träningsvärk imorgon, vilket är något jag INTE ser fram emot alls. BLÄ
Det värsta med att göra någon engångsgrej liksom, haha.

Nej om jag ska ta en sväng in i duschen innan det blir för sent. Borde egentligen varit i säng för länge sen, men ah så blir det ibland! Får sova imorgon istället, pah (a). HAHA

Imorgon skriver jag om min första kärlek, med lagom tajming på "hans & min dag". 27e januari 2009. Wow, 2 års sedan. s j u k t
Missa inte det :D!


fina turkiet, jag kommer 30juni. längtar med stort L.

nu ska jag hoppa in i duschen innan mamma blir arg. Sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0