Nytt år, nya besvikelser, nya minnen, skratt, tårar och allt vad ett år kan innebära...

År 2011. Måste börja någonstans att sluta skriva 2010.
Wow, vad innebar 2010 för mig egentligen?
31 december-1 januari, var det nyårs firande i Virserum. Ett härligt gäng!
Januari: Hade födelsedag, firade ett år med E, fotade en hel del

kalas

fotade

Februari: Mitt livs sämsta Alla Hjärtans Dag, träffade Angelica, grät, grät, grät,grät.

Mars: fick det mest jobbigaste sagt över msn, grät, hade tjejkväll, var på bandy, skrev, åkte skidor första gången, flörtade ;) [Haha], gjorde människor besvikna och blev besviken själv, hade lunginflammation, var på akuten.

April: Kusinen fotade mig, grät över en död katt, festade, dansade i Skirö och fick samtal av socialen.


Maj: Var och kollade på alla bal-par, kusins konfirmation, fick besök av Victor & Jack, konfirmerades, dansade ännu en gång i Skirö. Festade i Högsby


Juni: Gick utan 8an, solade EN HEL DEL, firade midsommar på Öland - en rikigt riktigt bra tid! Tältade i Högsby med fina människor, dansade i Skirö.



fina dagar i Högby!!

Juli: jobbade, Beach Boys & Sven-Invars var i Målilla och självklart var man där! jobbade, jobbade, spelade minigolf, solade, umgicks med fina flickor (karin & lisa) träffade Simon :), sprang väldigt mycket - fördrev tiden och tänkte en hel del. Var på Öland med Karin & Lisa och träffade myyyyyyyycket fint folk från Växjö, hihi! Var också på världens bästa konsert jag någonsin kommer vara på - Lars Winnerbäck :'). Var på Lövö hos Haagans och hade det gött i solen,


Augusti: exprimenterade med smink, virserums marknad, hade myskväll med Alice & Nea och jämförde "bebismagar", var i Växjö hos kusinen och hade det väldans bra! bakade en hel del, var i Kalmar med Angelica, började nian, var i Fågelfors med Anton, hade prolympiad i skolan.

September: Dansade i Skirö & träffade R, fick hem båten, gick i skolan, var på speedway, var i Vetlanda och träffade finaste A, var på Peter Pan, fick ett svar som gjorde att jag grät.

Oktober: var rätt duktig på dagens outfit bilder, buggade, hade mååånga besökare på bloggen, kollade gymnasium och bestämde mig för en linje.

November: Hade ännu fler besökare på bloggen och kommentarer varje dag! Vart tog det vägen ;)? , Var i Ullared och handlade maaaassaaaa grejer! Familjen Haag & Svensson var här och spelade paketleken, sjöng i kyrkan och fick beundrare i sjuårs åldern, träffade också Ullared-Morgan! Hade lucia omröstning, festade i Vetlanda. hade prao också och träffade världens sötaste unge!

December: Hade lucia övningar, träffade Angelica, tänkte på sommaren, hade lucia i kyrkan som gick alldeles för bra! fest i Vetlanda, julafton och allt det där grejset. Kalmar, införskaffade mobil, nyårsklänning och en hel del annat! Firade nyår och det var mitt år.

Mitt år har varit allt annat än dåligt! Visst har det funnits jobbiga stunder, faktiskt riiiiiktigt jobbiga stunder med tankar och tårar. Men jag har klarat mig igen dom och vilken sommar jag har haft! Öland har varit ett stort plus denna sommar. Min solbränna gjorde att jag kände mig lite säkrare i mig själv ;). HAHA!
Det har också gjort väldigt mycket att jag har haft fina vänner och min familj runt omking mig. Utan dom hade jag inte klarat det så bra som jag gjorde/har gjort.
Redan den 15 februari, då jag grät i skolan, bestämde jag mig för att INTE göra det igen. Jag ville inte bli den som gick ut från lektionen för att gråta. Visst jag höll inte det löftet, men det hände bara en gång till efter det. Varför visa att man är sårbar? Det hjälper varken en själv eller någon annan. Och visst, att jag började bugga gjorde också väldigt mycket - det gör mig glad!

Träffade så himla mycket nya och spännande människor detta år, som jag inte trodde jag skulle göra! Riktigt fina & nära vänner har jag fått. Så mycket minnen, bilder o.s.v..
Visst, 2009 var ett år med kärlek , med någon brevid min sida, nya upplevelser och mys! Men 2010 har fört med sig (också kärlek) men på ett annat sätt, sommarflörtar, danser, alkohol :P (haha), fester, nya kontakter, skratt, tårar och allt som egentligen hör till livet! Men glad har jag varit, med tanke på omständigheterna. 2011 ska bli bättre. Nu blickar vi framåt mot årets händelser, längtar!

SHIT, detta blev ett långt inlägg med mycket text. Hoppas ni orkade läsa det i alla fall.
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0