it's a beautiful day.


1. min frukost idag och som alla andra dagar. Ser ni hur liten & söt den är eller :')?! 2. jag yesterday. 3. Puuuutte. 4. Bempa, med fin väst. 5. Daniel tog sig ett bad innan tolvslaget, 6. och likaså Putte - Härliga grabbar.

Fin kväll blev det till slut. När jag äntligen bestämde mig för vart jag skulle vara. Det blev alltså Målilla vilket jag inte ångrar! Först mat hemma hos Munters, sedan party och efterfest hemma hos Putte efter det. Kom hem runt tre och somnade någon gång efter det sen.
Idag vaknade jag halv ett tror jag och såg på film, åt och hamnade här. Funderar på att gå in och ta mig en dusch innan det är dags för spelkväll hos Haagans! Ja, får nog bli så. Har inget mer på hjärtat ändå :).
Vi hörs snart igen. Puss!
ida
2011-01-03 @ 22:23:59
URL: http://idaknutsson.blogg.se/

hej , nu kör ja igång en frågestund på bloggen.

fråga vad du vill och hur mycket du vill & lita på ärliga svar.

kram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0