hi beautiful sunday


foton på mig, som är tagna av kusinen Rebecca igår.

Hade en liten foto förmiddag med kusinerna igår. Himla trevligt att umgås lite med dom. Blev inga bilder tagna med min kamera eftersom jag känner mig som en amatör jämfört med dom. Men i alla fall, sedan åkte vi till Haags på kvällen och umgicks med Haagarna & Svenskarna. Riktigt trevligt var det!
Vi hann bland annat med att spela paketleken där jag vann en tillbringare (haha). Sen blev det När då då? och lite Robert Gustafsson film. Herregud vad jag skrattade den kvällen!

Idag har det blivit kalas och lite sådant. Och kvällen är inte över än. Kanske skulle man ta och göra lite spanska? Njä, jag vetikatten om jag orkar med det! Imorgon är det i alla fall bandy som gäller. Längtar :D. Termobyxor och varma vantar på. Mysigt.

I alla fall. Nu ska jag ta och göra något annat. Puss!
anna
2011-01-09 @ 11:19:37
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

sötnos :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0