dag 3. mitt liv

Mitt liv i stor allmänhet.
Jag heter Tova, jag är (nyssfyllda) 16 år och går i nian på Prolympia - en skola med inriktning idrott. På min fritid lyssnar jag mest på musik, dansar framför spegeln, umgås med min fina familj, buggar, datorn (tyvärr) och pluggar typ.
Mina föräldrar är skilda, vilket betyder att jag bor inte med båda föräldrarna, utan med min käraste mamma. Där min tvillingbror också bor. Min pappa bor 10 mil härifrån så honom träffar jag inte sådär jätteofta faktiskt. Har ju mitt liv här ju!
Annars tycker jag om att umgås med mina fina vänner, hänga på en del fester och gå på speedway plus mycket annat också.

Nej, lite allmänt om mitt liv. Jag mår bra och jag trivs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0