dag 2. det bästa som har hänt mig på den senaste tiden.

Det bästa som har hänt mig den senaste tiden...
måste nog vara att jag har träffat så himla mycket nytt fint folk!!
Jag hade också en uuuunderbart rolig & fin sommar förra året (2010) och det var då jag mådde som bäst.
Jag har också börjat bry mig mer om skolan, vilket är något bra som har hänt för mig! Känner mig mer pepp till skolan nu.
Annars.....? Ne, det är nog det typ. HAHA

jossie
2011-01-23 @ 16:05:55
URL: http://jossies.se

Hej!



Nu är vinnaren i dagens blogg utsedd! kika gärna in och kolla ifall du vann, om inte delta gärna igen :)



/Jossies.se

Mariam
2011-01-23 @ 17:03:53
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Sv: Åhh, va jobbigt! Jag förstår hur det känns! :(

Jag beklagar sorgen(haha, ingen bra mening) men jag vet inte vad jag ska säga för o trösta dig! :( Det enda du kan göra är att försöka tänka på nån annan.. Det kommer inte hjälpa i början men sen blir det bättre!.. Jag finns här om du behöver nåt, även om vi inte känner varandra så bra! :)



haha, kul att du har börjat bry dig om skolan! ;) Det är så det ska va.. xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0