can't stop this love, no matter how I try.


ny klippning. Ångrar mig en aning faktiskt! Vill ha tillbaka mitt långa igen :(. Fan.

framifrån..

hade tråkigt, så målade om mina guldiga/svarta naglar, till guldiga/vita istället.
Använde mig av ISADORA wonder nail gold, nagellack som grund och målade sedan på ISADORA graffiti nails white, nagellack som sedan sprack. HISS ELLER DISS?

Idag. Vad har jag gjort då egentligen?! Jag har nog legat och kollat på film nästan hela dagen måste jag erkänna. Först Natt på museet 2, The Holiday som förövrigt är en supermysig film enligt mig :')! Såg också Kampen om åskviggen tillsammans med familjen (utom min kära tvillingbror som kommer hem imorgon, längtar!)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det film i sängen som alla andra kvällar. Ikväll tar tvn emot The Fast And The Furious, nice! 

Bild på (enligt mig) snygga Logan Lerman, som spelar Percy Jackson i filmen Kampen om åskviggen.
Snyyyyyyygging ;)!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0