we're gonna rock tonight

Godkväll!
Sitter och väntar på att få åka till Gudmor en stund, innan jag drar vidare och buggar till Zlips, ååååååååh så himla fint!

Skulle äta gröt förut och det gick verkligen jättebra. Spillde mjölk på byxorna, då direkt in med tvål & vatten och sedan hänga dom framför spisen, så nu känns som som nya! Haha.
Ska visst åka iväg nu, hör av mig sen. puss!

............
2011-02-11 @ 20:03:15

Vadå att du är den bästa i din grupp i dansen? Det finns säkert dom som är mycket bättre.

Tova
2011-02-11 @ 20:50:07

Svar till..........: Nu är det ju så här att jag har verkligen inte sagt att jag är den bästa i min grupp? Dock har mania sagt att jag är en utav dom bästa.

Och kan du inte ens stå för din åsikt?!

Sarah
2011-02-12 @ 14:49:29
URL: http://sarahps.se

sv: okej, vad roligt! :) ja det kan vi göra

Sarah
2011-02-12 @ 16:06:58
URL: http://sarahps.se

sv: ut på klubben! stureplan :) klubb dans? haha shake shake typ så som man brukar dansa ute på klubben? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0