vill du leva vid en brant med ena foten över kanten?


lisen & jag i somras. åh, saknar!

Nationella idag, gick fiiiiint! Pennan flöt som den ska och hade värk i pekfingret efter det (sättet jag skriver på gör att jag anstränger pekfingret mycket, därför) Sex sidor om kärlek, lätt! Hann renskriva det superduperfint också, så hoppas Tina blir glad!

Bestämde idag att jag åker och buggar imorgon, med nytvättade men ändå skitiga tygskor - Lyckat!
Iallafall, åker till Therese innan på kvällen och har det trevligt sedan buggar till klockan ett. VILKEN KÄNSLA!

Imorgon är det somsagt fredag, vilket betyder matte med Elias, syslöjd också ju och svenska. BRA DAG och hoppas den slutar ännu bättre!
Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan ta några steg till sängen. puss!
sarah
2011-02-10 @ 23:01:57
URL: http://sarahps.se

sv: okej vad roligt! vart dansar du i vilken förening :) ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0