småsaker som gör en glad....



ja, små saker som förgyller dagen. så himla fint! och kort från Vietnam, får man ju inte ofta :).
I alla fall, har påbörjat en ny vecka i skolan - en vecka närmre sommarlov & gymnasiet. Har "kärleksvecka" den här veckan, lite intressant och spännande vad lärarna ska hitta på. Ska i alla fall laga blind date middag, haha kääääänn glädjen (och så känner vi lite ironi på det). Ikväll blir det lugnt. Tror jag ska hinna med att skriva en sommarjobbsansökan också men det får vi se om jag har någon lust med - att sådant ska vara så svårt?! Tänker nu slita mig från datorn en stund och se om mamma behöver hjälp med maten. tjingeling!
Marcus Majuss Woxter
2011-03-03 @ 18:02:56
URL: http://majuss.se

Hejsan! Jag har en dagens blogg tävling oss mig!

Jag lottar ut 3 stycken vinnare varje dag!

Och det skulle vara super kul om du ville vara med :D

Här är direkt länk: http://majuss.se/2011/march/dagens-blogg-torsdag-1.html#comment



Ha en toppen dag kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0