jag är kär, jag är kär, jag är kääääääääääär!

precis hemkommen från buggen. Åh, den där känslan att få dansa och vara glad - finns det något bättre?!
Kan nog inte hitta något negativt med buggen (förutom en kille i gruppen som jag fick riktigt psyke anfall på!) hatar honom, seriöst.

imorgon är det nationellt prov i Svenska, uppsats. Vilket betyder att man får ha med sig "fika" vilket innebär att de flesta har med sig godis och coca cola typ. Själv har jag vitchokladmuffins, lite godis & en festis. Jag kan ju inte slösa allt tid på att fika, tss..

Nej nu ska jag bege mig mot sängen innan mamma kommer ner och skäller på mig. Haha!
Sov gott :). pussen


kör en favorit i repris ♥  bild från Skirö - minns inte vilken? Aja, har börjat räkna in dagarna till 30 april då det är dags igen, jag lääääääängtar! 86 dagar kvar, (om jag minns rätt) hihi!
Sarah
2011-02-10 @ 09:42:58
URL: http://sarahps.se

sv: ja, header :) det heter banner på vissa bloggdesigner hehe..

Okej, jätte fina! :) lelove har superfina bilder också. brukar alltid gå in där :) hihi



är du medlem i plusikassan? det är ett enkelt sätt att tjäna pengar på.. jag gick med igår och har redan 95kr :) klicka på länken i mitt inlägg för att bli medlem om du vill testa! :)

Anonym
2011-02-10 @ 18:00:27

sv: ja, håller med!!! :) okej!



jag ska vara med kompisar, festa och kanske jobba. sj ? :)

Sarah
2011-02-10 @ 18:30:34
URL: http://sarahps.se

sv: okej. du har mkt på gång :) roligt! kram

Sarah
2011-02-10 @ 19:26:58
URL: http://sarahps.se

roligt! hur länge har du buggat? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0