it takes a fool to remain sane


jättedålig bild, you gotta love mobilkamera! I alla fall, spenderade min fredagkväll där. gaaleeet fint! Mycket dans blev det och kom hem runt två inatt. Tack allesammans för fint sällskap!

gårdagens "skol outfit" l&s tröja-MQ, crockerjeans-JC, vit klocka - http://colourupuf.blogg.se/

Dansen var verkligen jätterolig. Härlig musik och faktiskt helt okej sällskap! Blev en hel del danser, både kramfox(?) & bugg. Fint!
Var somsagt hemma runt två och sedan kom jag i säng till tre, sov till TJUGO I NIO?!
Sen kom mormor & moster hit, dom åkte för ett tag sen. Ikväll ska jag sitta och titta på Melodifestivalen & äta ostbollar, känner mig värd det när jag buggade i ett antal timmar igår!
puss








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0