have a heart.



10 FAVORITER
Färg: 
vit
Mat: tacos eller kött,potatis & brunsås
Artist: Lars Winnerbäck. oslagbar
Band: Scotts
Film: Hm, svår fråga. Inte så mycket jag inte gillar. Men Twilight, Grease, Made in Manhattan och en hel drös med andra filmer, hihi. 
Bok: shit pommes, ingen typ? haha
Sport: typ.. Hm. Pingis :d.
Årstid: Både sommar & vinter
Veckodag: fredag
Glassmak: blåbär, melon & polkagris
Tid på dygnet: Sådär på eftermiddagen/kvällen då man känner sig riktigt pepp (tänker på om det är helg eller lov)
 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
 rätt glad men trött
Smak: eftersmak av en godis kola
Kläder: jeans, lyle & scott tröja.
Bakgrund: vinterlandskap
Nagellack: guld med vitt grafitti nagellack
Omgivning: inget direkt märkvärdigt. datorn, läxböcker, musik i bakgrunden och kallt.
Irritationsobjekt: trött
 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:

Brutit mot lagen: Kan nog ha hänt, ja.
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: Jao
 

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Oj, typ ingen. Eller jo, typ Ebba, Elin, mamma för det mesta också
Du tycker om: orkar inte skriva namnen på alla, men ni vet vilka det är!
Du inte gillar: finns dom av den sorten också.
 

2 VAL
Kaffe eller te:
inget
Vår eller höst: vår

1 ÖNSKAN: den håller jag för mig själv.

ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]
2011-02-19 @ 21:55:26
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

as snygg bild! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0