bara för att..

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? 21
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
vad tycker du om kärlek? Kan vara det finaste som finns, men också det värsta 
när kramade du någon sist? i lördags
kramade du någon speciell person? pappa
har du svårt för att bli kär? Hm.. Nja, jag har svårt att bli riktigt kär. Men sedan har jag väldigt lätt för att "falla"
när kysste/hånglade du med någon sist? Någon hotellfest, typ  1½ månad sedan.
ångrar du det? Njä, inte direkt.
när fick du senast en komplimang? Today
har du hånglat med någon av samma kön? Nej.

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? Nej
playat? Ehe, jaa..
hånglat med någon riktigt ful? Tror inte det.
hånglat med fler än 50 pers? Nej.
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
gjort något riktigt dumt? Ohja.
gjort något du verkligen ångrar? Jepp.
åkt ambulans? Ja
gjort något olagligt? Mycket möjligt
blivit polisanmäld? Nej
slagit ner någon? Nej
skämts över dig själv? Yes
tar du droger? Aldrig.
vilka kläder sover du i? underkläder eller trosor & tröja
vad hatar du verkligen? När man förväntar sig något som inte blir av.
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nja, småintresserad kanske..
vill du ha barn? Såklart!

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? Räknas Svante? Annars Rickard.
såg dig gråta? Mamma, i torsdags på akuten.
fick dig att gråta? Min nål i armen x), haha!
du delade en cigg med? Jag röker inte.
du gick på bio med? Mamma :D



Fullständigt namn? -  Tova Stina Konradsson
Vart bor du? - I en liten by, i ett rött & blått hus
Bor tillsammans med? - Mamma, Johnny & bror
Husdjur? - Världens finaste Svante
När är du född? - 11 januari 1995
När ska du sova ikväll? - Efter jag har skrivit klart de här frågorna.
Duschat idag? - Jajjemen!
Pussat någon idag? - Nej
Vad har du ätit? - Frukost, lunch & middag. 
Dagens klädsel? - jeans, linnen & Hollister tröja.
Dagens bästa? - Elevrådsstyrelsen, + Simons parfym.
Dagens roligaste? - SIMON!
Har du många vänner? - Jag har så jag klarar mig
Hur många har du kysst? - Jag orkar inte räkna!
Vem kramade du senast? - Mamma
Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen vad jag vet om.
Har du pojk-/flickvän? - Nej
Vem pratade du med i telefon senast? - Rasmus.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Elin "det är lustigt.."




HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - Ja.
Ångrat något? - Hm, kanske.
Ljugit? - Ehe, ja..
Svikit någon? - inte vad jag vet om
Haft sex? - Nej
Gråtit? - Yes
Skrattat? - Jomen visst!
Slagits? Nej


10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - MAMMA
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla mina vänner har en rolig sida ♥
vem är snyggast av dina vänner? - 
vem är den du helst har filmkväll med?- Hm.. Kan inte välja. Men, typ Elin eller Evelina.
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Rasmus
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Elin
Vem sms:a du till senast? - Elin

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Nej.
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej.
Har du ett förhållande? - Nej.
När går gränsen vid otrohet? - Hm.. Jag tror att det är när man gör det med känslor.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej.
Är du romantisk? - När jag vill :D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Det tror jag inte.
Är du svårflörtad? Haha, nej! Tycker det är onödigt.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Absolut!
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Första riktiga pojkvän var Erik.
Hur länge höll det? - Typ sisådär 13-14 månader
Har du lekt med någons känslor? - Kanske ;).
Hur länge var ditt kortaste? Två veckor typ.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel just nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha, nejnej.
Är du en bra pojk/flickvän? - kan inte jag svara på.
Hur många har du varit kär i iår? - Jag har bara varit kär 1 gång iår och det var i en person, så 1.
Vem sov du senast bredvid ? - Bredvid? Typ Gabriel & Sara.
När fick du din första kyss? - i februari 2009 någongång.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Inte en aning!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Har en tvillingbror, så nejtack.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?- Blivit dumpad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0