minilördag


endast två bilder från våran minilördag (kommer fler när jag lagt över från systemkameran.)
1. min nyblivande kompis på gymnasiet, björn borg ryggsäck. ♥ 2. Gabbe & jag, otroligt fin bild ju!

Har haft en kanonfin dag med Sofia, med lite fotografering på förmiddagen som slutade med att vi sprang hem i ösregn - inge vidare skoj faktiskt ;). Sedan åkte vi till Hultsfred och bowlade med Adrian, Gabriel & Philip. Tänker inte säga hur det gick, men jag kom inte sist i alla fall! haha.
Efter det bar det iväg hemåt, vi åkte hem till mig och fixade iordning värsta middagen. Det kan ju inte bli annat än bra med fyra ungdomar som har mvg i hemkunskap. Gott var det också :D Sedan lite Sherlock Holmes tittande och fixande med datorn, nu är allt äntligen som det ska tack vare Adrian! Avslutade sedan kvällen med att äga ut dom andra i bowling på Wii. Ska försöka sova nu, för imorgon drar jag till Kalmar i två nätter. Party two nights in a row. GAAAALET SÅ FINT! Kommer hem på lördag under dagen där någon gång och på kvällen blir det gp:t - vilket innebär fest en kväll till, men jag klagar inte!
I alla fall så måste jag ta och sova nu, ställer klockan på o9.oo. puss!
CASY LINDELL ☆
2011-08-11 @ 13:20:42
URL: http://casylindell.blogg.se/

svar: haha, ja så kanske det är :D



ja det är bra med mig, själv då? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0