holy moly, kansas!

Ingen bild från idag. Har varit med Lovisa hela dagen idag också, vi har kommit en bit på 90210 nu, men eftersom det tar ett tag innan vi ses igen ska jag tjuvkika lite på dom kommande avsnitten tror jag, det är spännande nu! Annars har vi solat lite idag och cyklat några (!) kilometer, cykelbingo på tandemcykel - you gotta love life. Jag vann två hela rader, vilket innebär 4 godispåsar. Som jag får nästa vecka ;d tss! Har skrattat en hel del idag, vilket jag i och för sig alltid gör med henne, men i alla fall, oj vad kul vi har haft. Imorgon hoppas jag att det blir lite sol så att jag kan bättra på brännan innan regnet kommer. Sedan åker jag till Virserum, till Jannika för lite fest. Woho! Nu börjar klockan bli mycket, visst det är sommarlov MEN jag behöver sömn. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0