"den som skrattar sist, fattade inte poängen"

bilder lånade utav Mickis. Bilder sedan Kalmar, tror det kan ha varit fredag va, om jag minns rätt? Sjukt fina dagar i alla fall. Med buggande på torsdagen och Veronica Maggio på fredag, kunde inte ha blivit bättre alltså :D
Sofia har varit här idag, var som vanligt hur kul som helst. Behövs inte så mycket för att må bra med den tjejen. Imorgon åker hon och jag kommer sakna henne så hääääääääääääääär mycket.. Imorgon ska jag inte göra någonting, vad jag vet. Funderar på att träna lite, någonting har inte bestämt vad - haha! Och på onsdag ska jag umgås med Evelina, på fredag åker jag till Oskarshamn över natten och på lördag blir det speedway i Vetlanda, fint som snus! 
Ser också fram emot nästa vecka som innebär skolstart & bugg/fox kurs med Rasmus, Mikaela & Alexander. Fyyyy vad kul det ska bli :D Är redan taggad.
Nu ska jag ta och sätta på filmen vi såg idag, såg aldrig slutet. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0