coming out of the blue

nyinköpta lådor. Fulla med cd-skivor för tillfället. Som ni ser har jag sorterat alla i bokstavsordning x) haha! NO LIFE.
Har hunnit med att åka till Borgholm och tillbaka idag, sprang in på ikea och handlade lite och åt. Vidare för att säga hejdå till brodern som flyttar för att sedan avsluta dagen med kalas för Lisa. 
Känner mig lite som en levande zombie just nu.. Åtta timmars sömn på två nätter kan vara lite för dåligt.. Ska lägga mig tidigt ikväll.
Imorgon är det dags för skola och jag är så sjukt taggad! Haha, eller något? Nädå, förväntansfull är jag, ska bli riktigt spännande & kul!
Hör av mig imorgon, ska in i duschen och sedan fixa lite inför morgondagen. pusspuss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0