and the story ends with you and i

busade med Svante på morgonen, resulterade i ett stort rivmärke på knät, men vad gör det.. Jag älskar honom ändå! + en dagens outfit bild.
Har spenderat dagen ute i solen och mestadels vid datorn, la in dom flesta bilderna ifrån i somras. Kände att det var på tiden att få in Turkiet bilderna på facebook, tss! Sedan blev det cyelbingo med Lovisa framåt kvällningen, vann inget men hämtade ut priser från förra gången, så nu ligger det 4 godispåsar framför mig.. Vet inte när jag ska orka äta allt! Ska i alla fall ut på piknick med Lovisa imorgon, om vädret tillåter. Får ta med mig godsakerna då istället :)
Nu ska jag krypa ner i min stora & kalla säng och hoppas att jag sover inatt.. Puss!
Jennifer
2011-08-18 @ 20:37:45
URL: http://jenifererikson.blogg.se/

Tack tova! :) Gör vi säkerligen, vad valde du för program? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0