storm och tända ljus

fina ljuslyktor - som jag fick av Emmy för ca gurka två år sedan. Herregud vad tiden går fort!
I alla fall, tänkte ta mig en dejt med sängen nu, har varit en lång dag. Håller tummarna för att myggen håller sig borta från mig inatt! Blåser gör det dock istället, fast jag tar hellre storm än mygg tror jag, haha. Troligtvis sover jag gott - även om vinder viner utanför fönstret. USCH
Hur som helst, godnatt på er :)!
已知 Mohammedi Al-debis™
2011-04-09 @ 11:14:54
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Nu är dagens blogg avslutad!

Ursäkta för det dröjde så länge, men bättre än inget :D



Kolla om du vann eller inte!

Om du inte vann så finns det en ny chans idag kl. 12.30!



Ha en trevlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0